złote myśli..

26/08/2021

Malcziki- odcinek drugi

Zapraszam na sentymentalną podróż!

Ponad 10 lat temu kręciłem i montowałem fanowskie teledyski do piosenek Kazikowych- ALTERTELEDYSKI. Najczęściej były to przypadkowo nagrane filmiki w różnych sytuacjach i później montowane pod muzykę. Może część osób kojarzy je z forum Kultu albo z archiwalnej strony staszewski.art.pl

Jeden z popularniejszych "alterteledysków" to ten powstały do muzyki Yugoton- Malcziki. Przez te wszystkie lata zebrał prawie pół miliona wyświetleń i masę komentarzy, a nawet pozdrowienia z byłej Jugosławii. 

Dla pełniejszego kontekstu, można go obejrzeć poniżej (ostrzegam, to rok 2008):


No i czas sobie płynął, znajomi się porozjeżdżali po świecie i za niedawno temu ostatni Malczik z naszej paczki się żenił. Stąd przyszedł mi pomysł, żeby przegrzebać dyski i wyszperałem trochę różnych materiałów nagrywanych na przestrzeni jakiś 15 lat i zmontowałem swój pierwszy remake.

Tym razem do "Malczików" w wersji Kazika i Kwartetu ProForma, która jest o kilka lat spokojniejsza, tak samo jak bohaterowie z alterteledysku z 2008 roku:

Dziękuję S.P. Records za zgodę na użycie muzyki.


Domyślam się, że to ma dosyć hermetyczny charakter, niemniej my się dobrze bawiliśmy!

Chyba..

Malcziki 2011

Malcziki 2021 
(po rewitalizacji dworca pkp)


C.D.N.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

napewno chcesz to zrobić?